Πώς να επιλέξω μια εταιρεία security;

horizon solutions

6 κριτήρια για να σας βοηθήσουν στην επιλογή σας

Κατοικία, αμάξι, ιδιωτική ασφάλεια,μια ταινία στο σινεμά.Τι κοινό έχουν; Σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό κάνατε έρευνα αγοράς πριν πληρώσετε για αυτά. Πριν δείτε μια ταινία ξέρατε ποιες άλλες ταινίες προβάλλονταν ην ίδια ώρα, πόσο στοίχιζε το εισιτήριο, ποιοί έπαιζαν, ποιος την σκηνοθέτησε και πώς έχει βαθμολογηθεί από κριτικούς και από online κοινότητες. Πριν αγοράσετε αυτοκίνητο ξέρατε ποια εταιρεία το κατασκευάζει, πόσο καταναλώνει, πόσο κοστίζει και πόσους ίππους έχει. Ακόμα πιο σημαντικό όμως από τις ίδιες τις πληροφορίες, είναι ότι είχατε την ικανότητα να αξιολογήσετε όλες αυτές τις πληροφορίες πριν αποφασίσετε.

Στα συστήματα ασφαλείας και στην γνώση που έχουν οι πολίτες για τις εταιρείες security δεν συμβαίνει το ίδιο. Η γνώση είναι υποτυπώδης αν όχι ανύπαρκτη και όποιος ενδιαφέρεται για ένα σύστημα συναγερμού πρέπει να κάνει την διπλάσια έρευνα πριν βάλει την υπογραφή του σε συμβόλαιο.

πραγματοποιώντας έρευνα αγοράς

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τα κριτήρια που πρέπει να έχετε πριν αποφασίσετε να συνεργαστείτε με μια εταιρείαsecurity. Ακριβώς επειδή υπάρχουν πολλές εταιρείες φύλαξης χωρίς άδεια λειτουργίας, χωρίς Κέντρο Ελέγχου για ασύρματο τηλεχειρισμού συναγερμού, ανύπαρκτο προσωπικό ασφαλείας και λιγοστά (αν υπάρχουν) οχήματα για το πρόγραμμα Άμεσης Επέμβασης ή για περιπολίες, που προσφέρουν κακής ποιότητας εγκατάσταση συναγερμού χωρίς τεχνική υποστήριξη, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να γίνετε όσο απαιτητικοί χρειάζεται για να είστε σίγουροι για την ασφάλεια της οικογένειας και της επιχείρησής σας.

Ποια είναι τα κριτήρια;

1. Κέντρο Ελέγχου Οι σημαντικότερες ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε σε μια εταιρεία που ερευνάτε είναι για το Κέντρο Ελέγχου της. Τα σήματα που στέλνονται από τα συστήματα συναγερμών ελέγχονται και διαχειρίζονται από το Κέντρο Ελέγχου (ή αλλιώς Κέντρο Λήψης Σημάτων) κάθε εταιρείας.

  • να θεωρείτε αυτονόητο πως στην ιστοσελίδα τους πρέπει να βρείτε φωτογραφίες
  • επιμείνετε να δείτε από κοντά πώς είναι το Κέντρο Ελέγχου
  • ρωτήστε πόσα άτομα απασχολούνται στο Κέντρο και αν καλύπτεται όλο το 24ωρο
  • ρωτήστε πόσο καιρό απασχολούνται στην θέση αυτή και αν έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση για τον χειρισμό του Κέντρου
  • ρωτήστε αν υποστηρίζεται ασύρματη επικοινωνία μέσω 3G ή GPRS ώστε το Κέντρο Ελέγχου να έχει επαφή με το σύστημα συναγερμού ακόμα και αν κάποιος κόψει την τηλεφωνική γραμμή ή αυτή δεν λειτουργεί για τεχνικούς λόγους
  • ρωτήστε ακόμα αν έχουν προχωρήσει σε επενδύσεις ανανέωσης του Κέντρου ή ακόμα καλύτερα, αν δημιούργησαν ένα νέο και υπερσύγχρονο τεχνολογικά Κέντρο όπως εμείς

Οι περισσότερες εταιρείες θα μείνουν στην διαβεβαίωση πως το “κέντρο είναι άριστο” χωρίς να είναι πρόθυμες να μπουν σε λεπτομέρειες. Εξαιτίας του κόστους λειτουργίας και της αρχικής επένδυσης οι περισσότερες εταιρείες security δεν διαθέτουν Κέντρο Ελέγχου ή αν διαθέτουν αυτό είναι υποτυπώδες με αποτέλεσμα να προσφέρουν υπηρεσίες φύλαξης σε θεωρητικό μόνο επίπεδο και να αδυνατούν να προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Πολλές εταιρείες που δεν διαθέτουν το δικό τους Κέντρο Ελέγχου, συνεργάζονται με άλλες εταιρείες security για να χειρίζονται τα σήματα των πελατών τους από το Κέντρο που μισθώνουν από μια τρίτη προς εσάς εταιρεία. Μπορείτε να είστε βέβαιοι πως η συνεργασία των δύο αυτών εταιρειών δεν θα αφήσει έκθετη την ασφάλεια σας; Μπορείτε να είστε βέβαιοι πως η συνεργασία τους δεν θα τερματιστεί χωρίς να ειδοποιηθείτε ώστε να απευθυνθείτε σε άλλη εταιρεία; Μόνον εταιρείες που διαθέτουν το δικό τους Κέντρο Ελέγχου είναι άξιες της εμπιστοσύνης σας για την ασφάλεια την δική σας και της οικογένειάς σας.

2. Πιστοποίηση 

Ρωτήστε κάθε εταιρεία τι πιστοποίηση διαθέτει. Ζητήστε να μάθετε ακόμα και τον αριθμό πρωτοκόλλου της άδειας λειτουργίας και ερευνήστε αν οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι πιστοποιημένες με ISO 9001.

3. Πορεία Θέματα που πρέπει να γνωρίζετε

  • πόσα χρόνια λειτουργεί η εταιρεία
  • πόσους πελάτες έχει
  • δείτε αν ο πρόεδρος της έχει πάθος με την δουλειά του ή είναι άλλος ένας επιχειρηματίας
  • μάθετε αν τα κτήρια στα οποία στεγάζεται είναι ιδιόκτητα
  • ρωτήστε για το δίκτυο συνεργατών της
  • για μεγάλα έργα που έχει αναλάβει
  • για τον αριθμό την εμπειρία και την εξειδίκευση των υπαλλήλων της

4. Οχήματα 

Αν και με την συνεργασία με μια εταιρεία security και τις υπηρεσίες του Κέντρου Ελέγχου μειώνεται η πιθανότητα να γίνει κανείς στόχος διαρρηκτών, η εταιρεία πρέπει να είναι σε ετοιμότητα ανά πάσα στιγμή να ριχτεί στην μάχη για την προστασία των πελατών της.

Μια εταιρεία security οφείλει να σας πει τα πάντα για

  • τον αριθμό των οχημάτων που διαθέτει
  • τον εξοπλισμό τους
  • το προσωπικό ασφαλείας που τα χειρίζεται.

Αν πληροφορηθείτε πως μια εταιρεία διαθέτει λιγότερα από 20 οχήματα να σκεφτείτε πολύ προσεκτικά αν λιγότερα από 20 οχήματα μπορούν να εγγυηθούν την ασφάλεια σας και να πραγματοποιούν συνεχείς περιπολίες. Εάν τα οχήματα είναι λιγότερα από 10, πηγαίνετε κατευθείαν να πάρετε πληροφορίες από κάποια άλλη εταιρεία. Ζητήστε επίσης πληροφορίες για το προσωπικό ασφαλείας. Ρωτήστε πόσα χρόνια εργάζονται στην εταιρεία και μάθετε τα κριτήρια επιλογής τους.

5. Επικοινωνία 

Βεβαιωθείτε πως μπορείτε να μιλήσετε για ό,τι σας απασχολεί με τον καθ` ύλην αρμόδιο μιας εταιρείας security που είναι είτε ο Πρόεδρος είτε κάποιο διευθυντικό στέλεχος. Στην περίπτωση που αφήνετε φωνητικά μηνύματα σε κάποιον αυτόματο τηλεφωνητή χωρίς την άμεση ανταπόκριση κάποιου υπευθύνου, σας προτείνουμε να κοιτάξετε άλλες εταιρείες.

6. Εγκατάσταση- Τεχνική Υποστήριξη

  • ζητήστε να δείτε δείγματα από προηγούμενες εγκαταστάσεις συναγερμών
  • πείτε ότι ανησυχείτε για το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα και ρωτήστε ποια τεχνική εφαρμόζεται κατά την εγκατάσταση
  • ρωτήστε αν μπορούν να εγγυηθούν πως το τελικό αποτέλεσμα δεν θα είναι ορατό.
  • ρωτήστε επίσης αν η εταιρεία διαθέτει δικούς της τεχνικούς ή συνεργάζεται με επαγγελματίες που δεν είναι υπάλληλοι της εταιρείας -πράγμα το οποίο σημαίνει πως ούτε με την ίδια επιμέλεια θα κάνουν την δουλειά της εταιρείας ούτε παράλληλα εσείς θα μπορέσετε να ζητήσετε εξηγήσεις αν δεν μείνετε ικανοποιημένος από την εργασία του τεχνικού-.